A
Milli Takımımızda forma giyen
Arda Güler, Dünya Kupası D Grubu'ndaki ABD galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.
Gelen eleştirileri haklı bulan yıldız isim, "Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişiniz sanırım. Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar. Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz." dedi.
ARDA GÜLER TARİHE GEÇTİ | OKUMAK İÇİN TIKLAYIN