Jamal Sellami: "Gurur duymalıyız"
Yayınlanma Tarihi 23 Haziran 2026 Sal 06:43
Güncelleme Tarihi 23 Haziran 2026 Sal 06:45
Ürdün Teknik Direktörü Jamal Sellami, 2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu’nda Cezayir’e 2-1 mağlup oldukları maçın ardından oyuncularının deneyimsizliğine dikkat çekti.
İlk kez Dünya Kupası’nda mücadele eden Ürdün, Avusturya yenilgisinin ardından Cezayir’e de kaybederek turnuvaya veda etti.
Sellami, "Cezayir’in yaptığı değişiklikler fark yarattı. Çok uzun bir hücum oyuncusunu oyuna aldılar. Tecrübe eksikliğimiz nedeniyle, kendi değişikliklerimizi yapmak için su molasını beklerken iki kornerden gol yedik." dedi.
Karşılaşmadaki performanslarından memnun olduğunu belirten Sellami, "Genel olarak çok iyi bir maç çıkardık ve performansımızla gurur duymalıyız. Dünya Kupası’ndaki ilk deneyimimizdi ve ilk maça göre daha iyiydik." ifadelerini kullandı.
Arjantin ile oynayacakları son maçın kendileri için önemli bir fırsat olduğunu söyleyen Faslı teknik adam, "Arjantin karşılaşması bizim için bir fırsat. İyi bir performans sergileyip Ürdün futboluna yakışan bir iz bırakmak istiyoruz." şeklinde konuştu.
Sellami ayrıca Ürdün Veliaht Prensi Hüseyin’in maçın ardından soyunma odasına gelerek oyuncuları tebrik ettiğini belirterek, "Kaybettiğinizde her zaman olumsuz bir duygu olur. Oyuncuların ruh hali iyi değildi ancak onun sözleri takımın morali için ilaç gibi geldi." dedi.