A
Milli Takımımıza ABD karşısında 3 puanı getiren golü kaydeden Kaan Ayhan, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
Attığı gole sevinemediğini belirten tecrübeli futbolcu, "Zor tabii, tadını daha çok çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkesin başına gelmeyen bir şey ama pek sevinemedik. Bunun ilk başta nedeni takımımızın ilk iki maçta alamadığı puanlardı. En büyük eleştiriyi biz yapacağız ama belki kısa bir süre de olsa milletimizi sevindirdiysek ne mutlu bize. Çok duygusal bir maçtı, derine girmeyeceğim ama duygusal bir maçtı. Bundan sonra daha güzel günler olacak. Kolay değil, hep arkadan gelip takım arkadaşlarımızı arkadan itelemek kolay değil. Önemli olan birbirimize sahip çıkmamız." dedi.